Uw succes als commercieel medewerker hangt sterk af van perceptie die prospects, klanten en zakenrelaties hebben van de manier waarop u hen tegemoet treedt. Ook uw omgang en communicatie met uw collega's is bepalend voor uw succes.

CommerciŽle medewerkers die een hoge prestatie leveren worden door anderen ervaren als iemand die:
  • Gevraagde kennis van de eigen organisatie helder kan verwoorden
  • Duidelijk aan een klant kan aangeven wat zijn concurrentievoordeel is
  • Bekent is met de markt, de strategie, het beleid, de doelstellingen en de medewerkers van zijn klant
  • Zijn eigen marktbewerkingsstrategie structureel op orde heeft
  • Prospects benadert vanuit een win/win situatie en klantgericht acquireert
  • Prospects kwalificeert die als klanten de grootste kansen bieden en met hen afspraken realiseert
  • Het vertrouwen van klanten snel weet te winnen en te behouden
  • Zijn gesprekken goed voorbereidt, de juiste vragen stelt , luistert, gericht argumenteert en weet te overtuigen
  • Effectief is in onderhandelen en een hoge bijdrage voor de eigen onderneming weet te realiseren
  • Zijn tijd effectief gebruikt en afspraken opvolgt
  • De eigen werkzaamheden goed kan evalueren en evolueren 
Op deze en andere onderwerpen krijgt u tijdens de training KEEP Connecting People® praktisch en praktijkgericht advies. Daarnaast is het mogelijk om tijdens thematraingen uw programma zo samen te stellen dat u maximaal rendement haalt uit uw tijd en budget.
 
© 2010-2012 KEEPCompanyCoaching.nl
Ontwikkeld door CuSo Interactive