Uw succes als manager wordt in belangrijke mate bepaald door de perceptie die uw medewerkers hebben over de manier waarop u hen leiding geeft. Wat bepaalt of een manager weet te motiveren, te stimuleren en zijn mensen maximaal laat presteren? Waar kijken medewerkers naar en wat maakt dat de ene manager veel succesvoller is dan de andere? Het zijn de managers die het respect en vertrouwen van hun medewerkers krijgen die succesvoller zijn dan anderen.

In communicatie en samenwerking met hun manager motiveert medewerkers:
  • Is mijn manager duidelijk in wat hij van mij verwacht en kan hij dit standaardiseren?
  • Stelt hij de goede middelen en begeleiding ter beschikking?
  • Kan hij vanuit het beleid heldere en realistische doelstellingen formuleren die uitdagend voor mij zijn?
  • Is hij bereid taken toe te wijzen en mij daarvoor verantwoordelijkheid te geven?
  • Beloont hij innovatie en geeft waar nodig positieve versterking?
  • Wordt mijn prestatie objectief gemeten en beoordeeld?
  • Krijg ik zodanig feedback op mijn performance dat ik er van leer het de volgende keer beter te doen?
  • Is mijn manager eenduidig en normatief in zijn beoordelingen?
  • Hoe levert hij kritiek en bouwt hij aan de relatie?
  • Hoe wordt ik door hem gecoacht het maximale uit mijzelf te halen?
  • Vertrouw en respecteer ik hem?
Op deze en andere vragen krijgt u tijdens de workshop KEEP Connecting People® antwoord. Daarnaast is het mogelijk om tijdens thematrainingen uw programma zo samen te stellen dat u maximaal rendement haalt uit uw tijd en budget.
© 2010-2012 KEEPCompanyCoaching.nl
Ontwikkeld door CuSo Interactive